• page_banner
  • page_banner

Cumu sceglite e soluzioni di muru video LED per a chjesa / sala di riunioni / publicità esterna?

I muri di video LED sò attrattivi è efficaci per quelli chì cercanu di migliurà a qualità di parechji aspetti di i so prughjetti.I suluzioni di muru di video LED ponu esse variate basatu nantu à i bisogni specifichi secondu diversi siti di applicazione cum'è e chjese, sale di riunioni, matrimonii è publicità esterna.È questu articulu hà da scopu di dì à voi i fatturi chì avete bisognu di cunsiderà per fà l'investimentu ghjustu.

NEWS 1

1. Perchè LED Video Walls?

1) Display d'alta qualità.Ci pò esse un malintesi per via di a dimensione enormosa di u muru di u schermu LED, chì pò avè una qualità di visualizazione povira, però, a dimensione ùn affetta micca a qualità cum'è u muru hè custituitu da parechje schermi più chjuchi chì travaglianu inseme cum'è unu.A visualizazione pò esse chjara è flessibile, soprattuttu cumparatu cù i schermi LCD.

2) Mantenimentu assai faciule.I pareti video LED necessitanu solu pocu mantenimentu, cusì pudete aduprà à a massima efficienza.

Ancu s'è i prughjettori sò una alternativa à un muru di schermu LED, postu chì anu prezzu più prezzu, a qualità di video hè più bassa.Per esempiu, l'aghjustamenti di u luminosu è di u culore ùn ponu micca esse cumpletu in i proiettori, è l'ombra pò esse causata quandu ci sò persone chì stanu trà i proiettori è i schermi.

Se vulete dà à i vostri uditori una bona sperienza di vista è aumentà a produtividade di u persunale, un display di muru LED pò esse a vostra prima opzione.

2. How To Pick Suitable LED Video Wall Solutions?

1) Distanza di visualizazione

U pixel pitch pò esse un focusu di l'utilizatori è i fabricatori.In generale, più fine hè u tonu, i telespettatori più vicini ponu esse senza vede a qualità di l'imagine grossa.È quandu i telespettatori sò più vicinu à a distanza di visualizazione minima ottima, vederanu a luce LED individuale è cusì avè una sperienza di vista degradata.

Tuttavia, significa chì un pitch di pixel più fine hè sempre megliu?A risposta hè no.U muru video LED di pitch fine significa più luci di lampade LED per chì u costu pò aumentà.Se i vostri uditori tipici sò 40 metri di distanza da u screnu di u display LED, u pitch di pixel chì hè menu di circa 4 mm pò esse innecessariu cum'è 1 mm, 1,5 mm è 2 mm.Se sceglite un muru di display LED SMD 3mm, ùn averà micca impattu nantu à l'esperienza visuale è pò salvà u vostru budgetu à u stessu tempu.

2) Risoluzione

Se i vostri pareti video LED sò aduprati per l'applicazioni interni, pudete avè bisognu di una risoluzione più alta chì a distanza trà i visori è a visualizazione serà più vicinu.In cuntrastu, per i casi esterni, qualchì volta a risoluzione pò esse comparativamente più bassa.

Inoltre, ci hè un altru elementu chì pudete bisognu di fighjà - a dimensione di u screnu.Per esempiu, cum'è 4K hè unu di i cimi di a mente per parechji cunsumatori in questi ghjorni, parechji cunsumatori volenu sceglie u display LED 4K per i so diversi usi.

Se un modulu di display LED hà 200 pixel di luce horizontale, avarà bisognu di 20 di sti moduli allineati per ghjunghje à 4 000 pixel.A dimensione di tutta a pantalla pò esse grande, è pudete calculà a dimensione basatu annantu à u pitch di pixel - u più fine u tonu, u più strettu chì u muru serà.

3) LCD o LED

Ancu s'ellu sò dui schermi tipici cumuni, ci sò ancu parechje diffarenze trà elli.Per infurmazioni detallati, pudete riferite à a diffarenza trà LCD è LED.

In corta, in l'aspettu di parechje pruprietà cum'è a luminosità è u risparmiu d'energia, i schermi LED sò megliu cà l'LCD, mentri u costu di LCD pò esse menu.Per sceglie u megliu, avete bisognu di avè una considerazione generale di e vostre esigenze specifiche.

4) Supportu à i clienti

Ci sò parechji fornitori di video wall in u mondu, è a so forza di marca pò varià assai.Per esempiu, alcuni di elli sò cumpagnie di visualizazione di specialità ben stabilite chì sò specializate in l'industria LED per parechji anni, mentri àutri ponu solu cunfidenza di prezzi bassi, ma senza qualità di produttu è servizii eccellenti.Cumprà à un prezzu cusì bassu hè ancu seducente, ma ancu assai risicatu.

Comu tutti sapemu, i display LED ùn sò micca l'elettronica di u cunsumu è ponu esse durable per parechji anni cù operazioni appropritate, cusì u supportu tecnicu chì u fornitore di video wall pò furnisce hè vitale.Se u fornitore ùn hà micca un serviziu puntuale, questu pò purtà à miscommunication è tempu perdu.

Hè vale a pena nutà ancu chì ancu s'ellu alcune cumpagnie anu uffizii fora di i so paesi.Questi uffizii sò spessu uffizii di vendita, ma micca uffizii di supportu tecnicu chì sò persunalizate da esperti tecnichi chì ponu furnisce aiutu.

5) Software

U software hè necessariu per esse u cuntenutu o u formatu di visualizazione hà bisognu di a so cooperazione.Quandu sceglite u software, tenite queste idee in mente per cunsiderà.

Prima, u cuntenutu chì vulete vede.Se vulete eseguisce parechje forme di media à u stessu tempu, vi sarà dumandatu di attentu à e funzioni specifiche quandu vede e specificazioni di u software cum'è qualchì software hè incapaci di sustene una tale tecnulugia.

Siconda, u cuntenutu deve currisponde à a risoluzione di u screnu.Questu averebbe bisognu di l'integrazione di hardware è software, cusì a selezzione di i dui deve piglià tempu.

U terzu, s'ellu avete familiarizatu cù e tecnulugia.Certi clienti ponu esse assai abili à elli, mentre chì u restu pò sentu un pocu stranu, è l'interfaccia di software amichevuli sò più adattati.

6) Ambiente circundante

I schermi video LED esterni ponu esse esposti à l'ambienti cambianti, cumpresi u clima estremu, è per quessa duveranu esse abbastanza forti per resiste à a contaminazione liquida è solida, per quessa, i prublemi indesiderati ponu esse causati, cum'è danni LED, per quessa, sceglite a valutazione IP ghjusta hè necessaria.

3. Cunclusioni

Questu articulu discute u mutivu per quessa chì avete bisognu di pareti video LED è chì fattori deve esse cunsideratu quandu sceglite e vostre soluzioni di muru video LED da l'aspettu di distanza di visualizazione, pitch pixel, LCD o LED, supportu à i clienti, software è ambienti circundante.

Tuttu ciò chì vulete sapè nantu à i schermi di visualizazione LED è i sistemi di cuntrollu di display LED, benvenuti à u nostru Forum di schermu LED!


Tempu di Postu: Dec-03-2022